خوش آمدین {پست ثابت}
یـــــ♥هــــ دخـــ♥ـــــمـــ♥ــــل بـــ♥ــلا
وب خودم خواستی بخواه نخواستی نخواهـ


خوش آمدین {پست ثابت}


آپلود عکس

 سلام دوست گلم خوفی؟؟؟؟؟

 

 به وبلاگ خوشمل من خوش اومدی امید وارم بهت

 

خوش بگذر .

 

عسیسم نظر یادت نره با تبادل لینکم موافقم 

 

راستی این وب قوانین خاصیم نداره فقط آقا پسرا

 

شعور خودتونو حفظ کنین.

 

دوست داشتی به اون یکی وبمم سر بزن... اینم آدرسش.....

 

آپلود عکسhttp://ava112.loxblog.com

 

 

 

 پست ثابت29/5/93

 

من حلال نمی کنم افرادی رو که میان میبینن..

 

و نظرنمیزارن من اصلا باتون قهرمی کنم..

 

خو چه وضیه؟؟؟؟نظر بدین دیگه اه اه اه

 

به قول دوستم اگه نظر ندین ایشالا برید

 

دستشویی آب قطع بشه 

 

این بار

  

نظر ندین خودم شخصا جفت لگدددد میام تو کلیه هاتون

 

گفته باشم......

آپلود عکس   

 



نظرات شما عزیزان:

pink girl
ساعت15:52---21 آذر 1394
سلـــام

خوشحــال میشم بهم سر بزنیـــ

منتظرتـــم


سارا یکتا
ساعت22:50---8 دی 1393
عزيزم بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي بوسم ميدي خيلي بوي سم ميدي سم پاشي مي کردي؟[زبان]
سلام تو می یای وبم کامنت میذاری مطالبمو میخونی و خوشت می یاد و لینکم میکنی و همیشه بهم سرمیزنی.
خیلیا حرفمو گوش نکرد ن و عشقشون اسهال گرفت لاغر شد از چشم عشقش افتاد و دزد و معتاد شد و الانم گوشه زندانه.بعضیهاشونم افسردگی و مرضای بدی گرفتن.پس عاقلانه رفتار کن. منتظر نتیجه فکر کردن به کامنتت هستم.قربانم بری بای


والیبال فریک
ساعت18:04---25 شهريور 1393
به اون یکی وبت نظر دادم...
پاسخ:ممنون


آنوشا
ساعت14:09---8 شهريور 1393
سلام وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنیموفق باشی
پاسخ:مقـــــــــــــــسی آنوشا جون


محمد
ساعت20:27---6 شهريور 1393
سلام
وبت قشنگه ...
خوشحال میشم به وبم سر بزنی ... فقد یادت نره آدرسه وبتو بذاری چون من که حفظش نیستم

خواسی تبادل لینک میکنیم ...

پاسخ:باشه مرسی حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبـهـ ـا : ✘ادامهـ مطلبـ✘

♥ نوشته شده در یک شنبه 2 شهريور 1398برچسب:, ساعت 9:27 توسط ♫Ѧṽ@♫ :

Design By : Bia2skin.ir